Ad Code

kommen - a veni; Conjugare tradusă

Beispielsätze

Ich komme gleich!
Vin îndată!
Kommst du mit mir?
Vii cu mine?
Der Bus kommt nicht mehr (an).
Autobuzul nu mai vine (sosește).

Complementar, vedeți și:
ankommen -  a sosi
auskommen - a se înțelege cu cineva
mitkommen - a veni cu, a fi capabil să priceapă ceva din mers
vorkommen - a apărea
vorbeikommen - a trece pe la, a se abate pe la

Conjugare kommen la modul indicativ


kommen - Indikativ Präsens -
se traduce prin prezent
ich komm(e) eu vin
du kommst tu vii
er, sie, es kommt el, ea vine
wir kommen noi venim
ihr kommt voi veniți
sie, Sie kommen ei, ele vin           

kommen - Indikativ Präteritum -
se traduce prin imperfect
ich kam eu veneam
du kamst tu veneai
er, sie, es kam el, ea venea
wir kamen noi veneam
ihr kamt voi veneați
sie, Sie kamen ei, ele veneau 

kommen - Indikativ Perfekt -
se traduce prin perfect compus
ich bin gekommen eu am venit
du bist gekommen tu ai venit
er, sie, es ist gekommen el, ea a venit
wir sind gekommen noi am venit
ihr seid gekommen voi ați venit
sie, Sie sind gekommen ei, ele au venit               

kommen - Indikativ Plusquamperfekt - 
se traduce prin mai mult ca perfect
ich war gekommen eu venisem
du warst gekommen tu veniseși
er, sie, es war gekommen el, ea venise
wir waren gekommen noi veniserăm
ihr wart gekommen voi veniserăți
sie, Sie waren gekommen ei, ele veniseră                 

kommen - Indikativ Futur -
se traduce prin viitor
ich werde kommen eu voi veni
du wirst kommen tu vei veni
er, sie, es wird kommen el, ea va veni
wir werden kommen noi vom veni
ihr werdet kommen voi veti veni
sie, Sie werden kommen ei, ele vor veni               

Conjugare kommen la modul conjunctiv


kommen - Konjunktiv I -
se traduce prin conjunctiv prezent
ich komme eu să vin
du kommest tu să vii
er, sie, es komme el, ea să vină 
wir kommen noi să venim
ihr kommet voi să veniți
sie, Sie kommen ei, ele să vină     

kommen - Konjunktiv II -
se traduce prin condițional optativ prezent
ich kämeeu aș veni
du kämesttu ai veni
er, sie, es kämeel, ea ar veni
wir kämennoi am veni
ihr kämetvoi ați veni
sie, Sie kämenei, ele ar veni  


Abonează-te la newsletter-ul

Germana Online


Trimiteți un comentariu

0 Comentarii