Ad Code

Adjective uzuale - Cuvinte în germană

Să ne îmbogățim vocabularul cu aceste adjective uzuale din limba germană.
După cum știm cu toții, adjectivul este o parte importantă a oricărei limbi. Cu ajutorul acestora putem da detalii clare cu privire la un obiect, persoană, acțiune și așa mai departe. Din păcate, la capitolul adjective, "limbajul mâinilor" nu ne este de niciun folos 😄

Din lista de mai jos puteți învăța o serie de adjective des întâlnite în limba germană.
Pentru cei care au nevoie, puteți învăța sau recapitula aicideclinarea adjectivului.

frumosschön, schöner, am schönsten
urathässlich, hässlicher, am hässlichsten
maregroß, größer, am größten
micklein, kleiner, am kleinsten
puternicstark, stärker, am stärksten
înalthoch, höher, am höchsten
grasdick, dicker, am dicksten
slabdünn, dünner, am dünnsten
harnicfleißig, fleißiger, am fleißigsten
leneșfaul, fauler, am faulsten
înfometathungrig, hungriger, am hungrigsten
rapidschnell, schneller, am schnellsten
încetlangsam, langsamer, am langsamsten
lunglang, länger, am längsten
scurtkurz, kürzer, am kürzsten
tarefest, fester, am festesten
tare (vocea) laut, lauter, am lautesten
moaleweich, weicher, am weichsten
latbreit, breiter, am breitesten
îngusteng, enger, am engsten
relaxantentspannend, entspannender, am entspannendsten
stresantanstrengend, anstrengender, am anstrengendsten
dulcesüß, süßer, am süßesten
amarbitter, bitterer, am bittersten
acrusauer, sauerer, am sauersten
picantpikant, pikanter, am pikantesten
saratsalzig, salziger, am salzisten
iutescharf, schärfer, am schörfsten
coloratbunt, bunter, am buntesten
greuschwer, schwerer, am schwersten
imposibilunmöglisch, unmöglicher, am unmöglichsten
incredibilunglaublich, unglaublicher, am unglaublichsten
draguțnett, netter, am nettesten
politicoshöflich, höflicher, am höflichsten
nehotărâtunschlüssig, unschlüssiger, am unschlüssigsten
insensibilgefühllos, gefühlloser, am gefühllosesten

Aceste cuvinte în limba germană cu siguranță vă vor ajuta să vă exprimați mai clar și la obiect.

Pentru îmbunătățirea vocabularului vă recomand și următoarele lecții:
Corpul uman - părțile corpului în germană
➭ Îmbrăcăminte - articole vestimentare
➭ Culorile în germană
➭ Denumirile animalelor
➭ Denumirile păsărilor
➭ Denumirile fructelor
➭ Meserii, profesii și ocupații

Abonează-te la newsletter-ul

Germana Online

Trimiteți un comentariu

0 Comentarii