Ad Code

Conjugare tradusa verb BITTEN (a ruga)

Conjugare si traducere "bitten - a ruga", diateza activa.

Conjugare BITTEN la Indicativ - Indikativ


Conjugare BITTEN la Prezent (Präsens)
se traduce prin prezent
ich bitte eu rog
du bittest tu rogi
er, sie, es bittet el, ea roaga
wir bitten noi rugam
ihr bittet voi rugati
sie, Sie bitten ei, ele roaga
Conjugare BITTEN la Imperfect (Präteritum)
se traduce prin imperfect
ich bat eu rugam
du batest tu rugai
er, sie, es bat el, ea ruga
wir baten noi rugam
ihr batet voi rugati
sie, Sie baten ei, ele rugau
Conjugare BITTEN la Perfect (Perfekt)
se traduce prin perfect compus
ich habe gebeten eu am rugat
du hast gebeten tu ai rugat
er, sie, es hat gebeten el, ea a rugat
wir haben gebeten noi am rugat
ihr habt gebeten voi ati rugat
sie, Sie haben gebeten ei, ele au rugat
Conjugare BITTEN la Mai mult ca perfect
se traduce prin mai mult ca perfect
ich hatte gebeten eu rugasem
du hattest gebeten tu rugasesi
er, sie, es hatte gebeten el, ea rugase
wir hatten gebeten noi rugaseram
ihr hattet gebeten voi rugaserati
sie, Sie hatten gebeten ei, ele rugasera

Conjugare BITTEN la Viitor (Futur 1)
se traduce prin viitor
ich werde bitten eu voi ruga
du wirst bitten tu vei ruga
er, sie, es wird bitten el, ea va ruga
wir werden bitten noi vom ruga
ihr werdet bitten voi veti ruga
sie, Sie werden bitten ei, ele vor ruga
Conjugare BITTEN la Viitor anterior (Futur 2)
se traduce prin viitor apropiat
ich werde gebeten haben eu voi fi rugat
du wirst gebeten haben tu vei fi rugat
er, sie, es wird gebeten haben el, ea va fi rugat
wir werden gebeten haben noi vom fi rugat
ihr werdet gebeten haben voi veti fi rugat
sie, Sie werden gebeten haben ei, ele vor fi rugat


Conjugare BITTEN la Conjunctiv - Konjunktiv


Conjugare BITTEN la Prezent (Präsens)
se traduce prin conjunctiv prezent
ich bitte eu sa rog
du bittest tu sa rogi
er, sie, es bitte el, ea sa roage
wir bitten noi sa rugam
ihr bittet voi sa rugati
sie, Sie bitten ei, ele sa roage
Conjugare BITTEN la Perfect (Perfekt)
se traduce prin conjunctiv perfect
ich habe gebeten eu sa fi rugat
du habest gebeten tu sa fi rugat
er, sie, es habe gebeten el, ea sa fi rugat
wir haben gebeten noi sa fi rugat
ihr habet gebeten voi sa fi rugat
sie, Sie haben gebeten ei, ele sa fi rugat
Conjugare BITTEN la Imperfect (Präteritum)
se traduce prin conditional optativ prezent
ich bäte eu as ruga
du bätest tu ai ruga
er, sie, es bäte el, ea ar ruga
wir bäten noi am ruga
ihr bätet voi ati ruga
sie, Sie bäten ei, ele ar ruga
Conjugare BITTEN la Mai mult ca perfect
se traduce prin conditional optativ perfect
ich hätte gebeten eu as fi rugat
du hättest gebeten tu ai fi rugat
er, sie, es hätte gebeten el, ea ar fi rugat
wir hätten gebeten noi am fi rugat
ihr hättet gebeten voi ati fi rugat
sie, Sie hätten gebeten ei, ele ar fi rugat

Conjugare BITTEN la Viitor I
se traduce prin viitor
ich werde bitten eu voi ruga
du werdest bitten tu vei ruga
er, sie, es werde bitten el, ea va ruga
wir werden bitten noi vom ruga
ihr werdet bitten voi veti ruga
sie, Sie werden bitten ei, ele vor ruga
Conjugare BITTEN la Viitor II
se traduce prin viitor anterior
ich werde gebeten haben eu voi fi rugat
du werdest gebeten haben tu vei fi rugat
er, sie, es werde gebeten haben el, ea va fi rugat
wir werden gebeten haben noi vom fi rugat
ihr werdet gebeten haben voi veti fi rugat
sie, Sie werden gebeten haben ei, ele vor fi rugat

Forma perifrastica - Conditionalul


Conjugare BITTEN Conditional Prezent
se traduce prin conditional prezent
ich würde bitten eu as ruga
du würdest bitten tu ai ruga
er, sie, es würde bitten el, ea ar ruga
wir würden bitten noi am ruga
ihr würdet bitten voi ati ruga
sie, Sie würden bitten ei, ele ar ruga
Conjugare BITTEN la Conditional Perfect
se traduce prin conditional perfect
ich würde gebeten haben eu as fi rugat
du würdest gebeten haben tu ai fi rugat
er, sie, es würde gebeten haben el, ea ar fi rugat
wir würden gebeten haben noi am fi rugat
ihr würdet gebeten haben voi ati fi rugat
sie, Sie würden gebeten haben ei, ele ar fi rugat

Abonează-te la newsletter-ul

Germana Online

Trimiteți un comentariu

2 Comentarii

  1. Ce este extraordinar este faptul ca toate conjugarile sunt traduse și în limba română.
    O lecție de conjugare foarte utilă.
    Mulțumesc.

    RăspundețiȘtergere

Ce părere ai despre această lecție?