Google+

duminică, 5 ianuarie 2014

Conjugare tradusa verb WERDEN (a se face)

verbul werden
Conjugare si traducere "werden - a se face, a deveni", diateza activa.
Pentru a fi mai usor de inteles si asimilat, am creat pentru voi o lectie in care regasiti verbul werden conjugat la
1. Indicativ (Prezent, Imperfect, Perfect, Mai mult ca perfect, Viitor si Viitor anterior)
2. Conjunctiv (Prezent, Perfect, Imperfect si Mai mult ca perfect) si
3. Conditional (Prezent, Perfect)
impreuna cu traducerea in limba romana.

Conjugare WERDEN la Indicativ - Indikativ


Conjugare WERDEN la Prezent (Präsens)
se traduce prin prezent
ich werde eu devin
du wirst tu devii
er, sie, es wird el, ea devine
wir werden noi devenim
ihr werdet voi deveniti
sie, Sie werden ei, ele devin
Conjugare WERDEN la Imperfect (Präteritum)
se traduce prin imperfect
ich wurde eu deveneam
du wurdest tu deveneai
er, sie, es wurde el, ea devenea
wir wurden noi deveneam
ihr wurdet voi deveneati
sie, Sie wurden ei, ele deveneau

Conjugare WERDEN la Perfect (Perfekt)
se traduce prin perfect compus
ich bin geworden eu am devenit
du bist geworden tu ai devenit
er, sie, es ist geworden el, ea a devenit
wir sind geworden noi am devenit
ihr seid geworden voi ati devenit
sie, Sie sind geworden ei, ele au devenit
Conjugare WERDEN la Mai mult ca perfect
se traduce prin mai mult ca perfect
ich war geworden eu devenisem
du warst geworden tu devenisei
er, sie, es war geworden el, ea devenise
wir waren geworden noi deveniseram
ihr wart geworden voi deveniserati
sie, Sie waren geworden ei, ele devenisera

Conjugare WERDEN la Viitor (Futur 1)
se traduce prin viitor
ich werde werden eu voi deveni
du wirst werden tu vei deveni
er, sie, es wird werden el, ea va deveni
wir werden werden noi vom deveni
ihr werdet werden voi veti deveni
sie, Sie werden werden ei, ele vor deveni
Conjugare WERDEN la Viitor apropiat (Futur 2)
se traduce prin viitor apropiat
ich werde geworden eu voi fi devenit
du wirst geworden tu vei fi devenit
er, sie, es wird geworden el, ea va fi devenit
wir werden geworden noi vom fi devenit
ihr werdet geworden voi veti fi devenit
sie, Sie werden geworden ei, ele vor fi devenit


Conjugare WERDEN la Conjunctiv - Konjunktiv


Conjugare WERDEN la Prezent (Präsens)
se traduce prin conjunctiv prezent
ich werde eu sa devin
du werdest tu sa devii
er, sie, es werde el, ea sa devina
wir werden noi sa devenim
ihr werdet voi sa deveniti
sie, Sie werden ei, ele sa devina
Conjugare WERDEN la Perfect (Perfekt)
se traduce prin conjunctiv perfect
ich sei geworden eu sa fi devenit
du seiest geworden tu sa fi devenit
er, sie, es sei geworden el, ea sa fi devenit
wir seien geworden noi sa fi devenit
ihr seiet geworden voi sa fi devenit
sie, Sie seien geworden ei, ele sa fi devenit

Conjugare WERDEN la Imperfect (Präteritum)
se traduce prin conditional optativ prezent
ich würde eu as deveni
du würdest tu ai deveni
er, sie, es würde el, ea ar deveni
wir würden noi am deveni
ihr würdet voi ati deveni
sie, Sie würden ei, ele ar deveni
Conjugare WERDEN la Mai mult ca perfect
se traduce prin conditional optativ perfect
ich wäre geworden eu as fi devenit
du wärst geworden tu ai fi devenit
er, sie, es wäre geworden el, ea ar fi devenit
wir wären geworden noi am fi devenit
ihr wäret geworden voi ati fi devenit
sie, Sie wären geworden ei, ele ar fi devenit

Conjugare WERDEN la Viitor I
se traduce prin viitor
ich werde werden eu voi deveni
du werdest werden tu vei deveni
er, sie, es werde werden el, ea va deveni
wir werden werden noi vom deveni
ihr werdet werden voi veti deveni
sie, Sie werden werden ei, ele vor deveni
Conjugare WERDEN la Viitor II
se traduce prin viitor anterior
ich werde geworden sein eu voi fi devenit
du werdest geworden sein tu vei fi devenit
er, sie, es werde geworden sein el, ea va fi devenit
wir werden geworden sein noi vom fi devenit
ihr werdet geworden sein voi veti fi devenit
sie, Sie werden geworden sein ei, ele vor fi devenit


Forma perifrastica - Conditionalul


Conjugare WERDEN Conditional Prezent
se traduce prin conditional prezent
ich würde werden eu as deveni
du würdest werden tu ai deveni
er, sie, es würde werden el, ea ar deveni
wir würden werden noi am deveni
ihr würdet werden voi ati deveni
sie, Sie würden werden ei, ele ar deveni
Conjugare WERDEN la Conditional Perfect
se traduce prin conditional perfect
ich würde geworden sein eu as fi devenit
du würdest geworden sein tu ai fi devenit
er, sie, es würde geworden sein el, ea ar fi devenit
wir würden geworden sein noi am fi devenit
ihr würdet geworden sein voi ati fi devenit
sie, Sie würden geworden sein ei, ele ar fi devenit



Abonează-te la newsletter-ul Germana Online

4 comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. Nu va cramponati in textul asta stufos. Memorati regulile de conjugare, le gasiti pe acest blog, si exersati cat mai mult.
      La unltimile conjugari aveti link-uri in tabele catre regulile de formare a timpului respectiv. Spor!

      Ștergere
  2. nu inteleg intrebuintarea mein Sohn krank geworden ist

    RăspundețiȘtergere

Ai gasit informatiile cautate in acest articol? Ai dori sa mai adaugam ceva?