Google+

joi, 2 ianuarie 2014

Conjugare tradusa verb HABEN (a avea)

Conjugare si traducere "haben - a avea", diateza activa.
Pentru a fi mai usor de inteles si asimilat, am creat pentru voi o lectie in care regasiti verbul haben conjugat la
1. Indicativ (Prezent, Imperfect, Perfect, Mai mult ca perfect, Viitor si Viitor anterior)
2. Conjunctiv (Prezent, Perfect, Imperfect si Mai mult ca perfect) si
3. Conditional (Prezent, Perfect)
impreuna cu traducerea in limba romana.

Conjugare HABEN la Indicativ - Indikativ


Conjugare HABEN la Prezent (Präsens)
se traduce prin prezent
ich habe eu am
du hast tu ai
er, sie, es hat el, ea are
wir haben noi avem
ihr habt voi aveti
sie, Sie haben ei, ele au
Conjugare HABEN la Imperfect (Präteritum)
se traduce prin imperfect
ich hatte eu aveam
du hattest tu aveai
er, sie, es hatte el, ea avea
wir hatten noi aveam
ihr hattet voi aveati
sie, Sie hatten ei, ele aveau

Conjugare HABEN la Perfect (Perfekt)
se traduce prin perfect compus
ich habe gehabt eu am avut
du hast gehabt tu ai avut
er, sie, es hat gehabt el, ea a avut
wir haben gehabt noi am avut
ihr habt gehabt voi ati avut
sie, Sie haben gehabt ei, ele au avut
Conjugare HABEN la Mai mult ca perfect
se traduce prin mai mult ca perfect
ich hatte gehabt eu avusesem
du hattest gehabt tu avusesei
er, sie, es hatte gehabt el, ea avusese
wir hatten gehabt noi avuseseram
ihr hattet gehabt voi avuseserati
sie, Sie hatten gehabt ei, ele avusesera

Conjugare HABEN la Viitor (Futur 1)
se traduce prin viitor
ich werde haben eu voi avea
du wirst haben tu vei avea
er, sie, es wird haben el, ea va avea
wir werden haben noi vom avea
ihr werdet haben voi veti avea
sie, Sie werden haben ei, ele vor avea
Conjugare HABEN la Viitor apropiat (Futur 2)
se traduce prin viitor apropiat
ich werde gehabt haben eu voi fi avut
du wirst gehabt haben tu vei fi avut
er, sie, es wird gehabt haben el, ea va fi avut
wir werden gehabt haben noi vom fi avut
ihr werdet gehabt haben voi veti fi avut
sie, Sie werden gehabt haben ei, ele vor fi avut


Conjugare HABEN la Conjunctiv - Konjunktiv


Conjugare HABEN la Prezent (Präsens)
se traduce prin conjunctiv prezent
ich habe eu sa am
du habest tu sa ai
er, sie, es habe el, ea sa aiba
wir haben noi sa avem
ihr habet voi sa aveti
sie, Sie haben ei, ele sa aiba
Conjugare HABEN la Perfect (Perfekt)
se traduce prin conjunctiv perfect
ich habe gehabt eu sa fi avut
du habest gehabt tu sa fi avut
er, sie, es habe gehabt el, ea sa fi avut
wir haben gehabt noi sa fi avut
ihr habet gehabt voi sa fi avut
sie, Sie haben gehabt ei, ele sa fi avut

Conjugare HABEN la  Imperfect (Präteritum)
se traduce prin conditional optativ prezent
ich hätte eu as avea
du hättest tu ai avea
er, sie, es hätte el, ea ar avea
wir hätten noi am avea
ihr hättet voi ati avea
sie, Sie hätten ei, ele ar avea
Conjugare HABEN la Mai mult ca perfect
se traduce prin conditional optativ perfect
ich hätte gehabt eu as fi avut
du hättest gehabt tu ai fi avut
er, sie, es hätte gehabt el, ea ar fi avut
wir hätten gehabt noi am fi avut
ihr hättet gehabt voi ati fi avut
sie, Sie hätten gehabt ei, ele ar fi avut

Conjugare HABEN la Viitor I
se traduce prin viitor
ich werde haben eu voi avea
du werdest haben tu vei avea
er, sie, es werde haben el, ea va avea
wir werden haben noi vom avea
ihr werdet haben voi veti avea
sie, Sie werden haben ei, ele vor avea
Conjugare HABEN la Viitor II
se traduce prin viitor anterior
ich werde gehabt haben eu voi fi avut
du werdest gehabt haben tu vei fi avut
er, sie, es werde gehabt haben el, ea va fi avut
wir werden gehabt haben noi vom fi avut
ihr werdet gehabt haben voi veti fi avut
sie, Sie werden gehabt haben ei, ele vor fi avut


Forma perifrastica - Conditionalul


Conjugare HABEN Conditional Prezent
se traduce prin conditional prezent
ich würde haben eu as avea
du würdest haben tu ai avea
er, sie, es würde haben el, ea ar avea
wir würden haben noi am avea
ihr würdet haben voi ati avea
sie, Sie würden haben ei, ele ar avea
ConjugareHABEN Conditional Perfect
se traduce prin conditional perfect
ich würde gehabt haben eu as fi avut
du würdest gehabt haben tu ai fi avut
er, sie, es würde gehabt haben el, ea ar fi avut
wir würden gehabt haben noi am fi avut
ihr würdet gehabt haben voi ati fi avut
sie, Sie würden gehabt haben ei, ele ar fi avut



Abonează-te la newsletter-ul Germana Online

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ai gasit informatiile cautate in acest articol? Ai dori sa mai adaugam ceva?